עמרם מובייל
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים

שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים הוא משימה לא פשוטה. בין אם אתם מנוסים בה וזוהי איננה הפעם הראשונה שאתם מבצעים אותה, ובין אם לא, עליכם לקחת בחשבון פרמטרים רבים כדי להצליח בה. איך עושים את זה נכון מבלי לשבור תכנית חיסכון ובעיקר גם – כדי להגיע לתוצאות הרצויה? מספר טיפים למשפצים מתחילים או מנוסים.

הגדירו את התקציב שלכם

שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים כולל לרוב לא מעט עבודות אינסטלציה. עלותן של עבודות אלו, כמו גם כל הכלים הסניטריים הנדרשים, היא גבוהה יחסית ובמיוחד אם האיכות חשובה לכם. יחד עם זאת, אם פועלים נכון ומתמקדים במשימה, אפשר ליהנות משיפוץ נהדר בעלות נוחה. הגדרת התקציב לפני שמתחילים לחפש בעלי מקצוע המציעים עבודות אינסטלציה מסוגים שונים תעזור לכם למצוא את המתאימים ובעיקר אם אלה שעובדים בהתאם לתקציב שלכם.

הגדירו את הצרכים שלכם

לאחר שהגדרתם את התקציב, כדאי לכם להגדיר את הצרכים שלכם. כמה אנשים צפויים להשתמש בחדר האמבטיה והשירותים שאתם רוצים לשפץ? האם הוא אמור לשרת מבוגרים או אולי ילדים? האם זה צפוי לשרת אך ורק את האורחים או את כל דיירי הבית? תשובות לשאלות אלו ואחרות תעזורנה לכם להיות ממוקדים יותר ולמצוא את הפתרון הנכון והמתאים עבורכם. הגדרת הצרכים תאפשר לכם ליהנות מחדר אמבטיה ושירותים נוח ונעים לכם, כזה שישרת אתכם במשך שנים.

שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים

הסגנון העיצובי הרצוי

חדרי השירותים והאמבטיה מעוצבים כיום בשלל של עיצובים. אם בעבר העיצוב השולט היה נקי וקלאסי מאד, הרי שכיום האפשרויות הן נועזות הרבה יותר ואפשר להפוך את החלל עצמו למעניין מבחינה עיצובית. יחד עם זאת, חשוב לזכור גם את העניין הפונקציונלי ולבדוק כיצד משלבים בין השניים. כשאתם מזמינים אנשי מקצוע, המציעים עבודות אינסטלציה, וודאו שהסגנון העיצובי השולט שבו אתם מעוניינים הוגדר כהלכה. כך תוכלו להנחות את אנשי המקצוע הלוקחים בכך חלק איזה מראה ליצור וגם על מה לשים דגש. כמובן שמעצב פנים במקרה הזה יכול לסייע לא מעט ומוטב שיעבוד יחד עם בעל המקצוע, המציע עבודות אינסטלציה.

בחירה נכונה של בעלי מקצוע

ישנם כיום לא מעט אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם בתחום השיפוץ. יודעים מהו הסגנון העיצובי שבו אתם מעוניינים? הגדרתם את הצרכים שלכם וגם את התקציב? עכשיו עליכם למצוא בעל מקצוע שיבצע את העבודה עבורכם. סקר שוק והשוואה בין כמה כאלה היא הדרך הנכונה ביותר למצוא את בעל המקצוע המתאים לכם וגם כזו הנחשבת לצרכנות נבונה. אל תדלגו על שלב זה והקדישו לו את כל הזמן שיידרש לשם כך. אם אתם מתלבטים למי לפנות, בקשו המלצות מחברים שביצעו בעבר שיפוץ כזה והיעזרו גם ברשתות החברתיות כדי למצוא את בעל המקצוע שאותו אתם מחפשים.

זמן וסבלנות

גם אם מדובר בחדר אמבטיה ושירותים קטן יחסית, הדבר לרוב אורך לא מעט זמן. אל תזרזו את בעל המקצוע שבחרתם והיו סבלניים. אם אתם רוצים ליהנות מהתוצאה הרצויה, מחדר רחצה בדיוק כמו שחלמתם עליו, הדבר מצריך עבודה מקצועית ומיומנת מאד, אשר לעתים דורשת זמן. יחד עם זאת, כשאתם בוחרים את בעל המקצוע המציע לכם שירותי אינסטלציה, קבעו אתו לוחות זמנים ברורים ושהוא אכן עומד בהם לאורך כל תהליך השיפוץ. לוח זמנים ברור יעזור לו לבחון את הזמנים שלו בצורה נכונה ולעבוד בהתאם. גם לכם – כך תוכלו לדעת בכל שלב איך מתקדם תהליך השיפוץ, או שמא הוא מתעכב ומצריך זירוז.

אם אתם מחפשים אינסטלטורים בנתניה והסביבה , צרו קשר 24/7 לתיאום ביקור ללא תשלום בבית או בעסק: 073-7754446.

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8382059